Hogyan csatlakozz?

FYI: Aki szeretné az első között tesztelni az Indastartot, kövesse a Facebookon a Webisztán csoportot. Ott értesülhet leggyorsabban a bétateszt várható indulásáról és a jelentkezés módjáról. (HH)

Indastart: záróra

2008.11.07. 16:57 hírbehozó

Korábban azt ígértük, hogy augusztusban elindul az Indastart. Sajnos azóta sem történtek érdemi változások (sőt), így a továbbiakban nem kecsegtetnénk senkit azzal, hogy a közeljövőben lesz Indastart. Én sajnálom a legjobban.

8 komment

Címkék: inda indastart

A bejegyzés trackback címe:

https://indastart.blog.hu/api/trackback/id/tr23755975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

malterosláda 2008.11.09. 22:35:26

Kikérem magamnak!

keter 2008.11.11. 17:48:18

Hol lehetett megnézni?

tóbiás 2008.11.11. 20:08:21

keter: A neten. :D Ment egy darabig majd se szó se beszéd kigyökölték. Gondolom a már beregisztrált userek dolgait gondosan megőrizték, és ha újra indul visszaemelik. :)

keter 2008.11.11. 21:00:14

Köszi, pedig már végignéztem a port.hu TV és MOZI füleit is, azt hittem ott kell keresni....

Nem tudom ki volt az a szerencsés 40 netező, aki kapott hozzáférést, de mivel abból a leosztásból kimaradtam, így augusztus óta vártam - sokakkal egyetemben - az indulást, mert szerettem volna elkényeztetett felhasználó lenni. Sebaj tóbiás...

hírbehozó · https://webisztan.blog.hu/ 2008.11.11. 21:02:02

nem volt betateszt. veletlenul kerulhetett ki a szajt prototipusa.

keter 2008.11.12. 12:02:09

Köszönöm a korrekt választ.

tóbiás · http://poorn.hu 2008.11.20. 17:39:50

keter: Én sem gúnyosnak szántam. De valóban egyszer csak ott volt. Regelhettél aztán amikor legközelebb mentél nem volt ott. Érdekes volt bent. Olyan hatása volt mintha több sikeres oldal szolgáltatásait összeollózták volna egy szájtba. Szóval nekem bejött. Nemtom miért nem mehetett. Majd megérdeklődöm egy Indexes emberkénél a valódi okot mert érdekelne.
süti beállítások módosítása